Lixom du vet lixom det är lixom så det lixom är... lixom!

Herre vad jag har börjat överanvända ordet lixom. Utan att skriva en roman om det så lägger jag bara upp en bild från min förra roman, där jag har ritat gult där ordet lixom står; 
Ordet lixom står med 7 ggr! 
Som ni kanske märker så brukar det slinka in på de ställen där jag försöker beskriva saker och inte riktigt hittar ord eller inte tycker att min beskrivning räcker så jag försöker förstärka den (lixom). 
 

Ja, vad ska man göra åt det här då? Varje gång ni ser ett lixom får ni säga till ;) 

Kommentarer

Kommentera dina snälla kommentarer här: (de dumma kan du behålla för dig själv tack)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kommer att se)

URL/Bloggadress: (så jag kan kolla på din blogg också:) )

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0