någon som känner sig manad?

Å har verkligen tröttnat på att blogga själv. Inläggen blir random, deppiga och de kommer inte ofta alls. 
Nej men ja, det är så här nu för att jag har tröttnat på att blogga själv. Jag orkar inte. Allt är så mycket roligare när man är fler. Så nu blir det mest att jag mer eller mindre tvingar mig själv att blogga och då blir det en sur stämning runt allting och inläggen blir deppmode. Någonting som man även märker på besöksstatestiken kan jag ju tillägga. Ingen har kollat på min blogg på hela dagen idag...
 
Nu är det ju inte precis statistiken som jag bloggar för. Jag bloggar för att få skriva av mig, men kom igen, i alla fall en människa kan ju kolla?! Kanske ett bevis på att jag måste le lite oftare. 
 
Jag började skriva det här inlägget för att jag tänkte skriva ett glatt och trevligt inlägg om hur jag verkligen skulle vilja ha någon att blogga med, men det spårade ut och slutade i deppmode. Vad är det med mig? Kanske borde gå och se en terapeut innan jag bloggar över huvud taget ;) 
 
Ja, men nu vet ni hur jag är i typ desperat behov av någon att blogga med! Helst en hästmänniska och runt min ålder, men annars spelar det väl ingen roll :) Så alla får läsa det här, och om ni inte själva vill blogga med mig så kan ni ju skicka vidare det till många andra människor, eller berätta för andra som kanske skulle kunna tänka sig att blogga med mig. Skulle vara jättesnällt! :) 
 
bjussar på en gammal bild på mig ;) 

Kommentarer

Kommentera dina snälla kommentarer här: (de dumma kan du behålla för dig själv tack)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kommer att se)

URL/Bloggadress: (så jag kan kolla på din blogg också:) )

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0