Pictures

Har egentligen typ inga annonsbilder på Bambi. Eller har lixom inga bilder där hon gör någonting förutom att stå stilla. Anledningen är väl att jag har hästarna hemma, och då brukar det inte vara så många extrahänder till att fota.  Sedan kanske det inte hjälper med att det är alltid jag som fotar, lite svårt att göra två saker samtidigt, även fast vi kvinnor nu skulle vara bättre på det... ;) 
 
I hagen. Hästen står rakt upp och ner och har (förhoppningsvis) öronen framåt, oftast åt lite alla håll och kanter. 
På ridbanan. Alltså med Bambi då. Jobbar ju rätt så mycket löst med henne och då kanske det blir en och annan bild när hon posar lite på ridbanan. 
Medan man leder. Alltså en bild på hästens huvud, och med grimskaftet/tyglarna som går mot kameran. 
 
Som sagt, huvudbilder och rätt-upp-och-ner-bilder. Hur kul är det på en skala? 
Ja, lägger väl ut en av varje; 




 
 

Kommentarer

Kommentera dina snälla kommentarer här: (de dumma kan du behålla för dig själv tack)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kommer att se)

URL/Bloggadress: (så jag kan kolla på din blogg också:) )

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0