Slänger in ett inlägg

Å nu har jag skuldkänslor. Skulle ha pluggat för biologiprovet, men ja, det har jag ju inte. Provet är imorgon. Men det finns så mycket roligare saker att göra i livet!
(om mamma ser det här nu är jag mer än död ;) ) 
 
Bland annat har jag istället jobbat med den där designen, som inte var till den här bloggen. oooooouh spännande spännande. Varför kan jag sitta och göra en design till en annan blogg tro? Ska jag sälja den? Till en kompis? Byta blogg? 
Hah, ni vet lika lite som jag vet inför mitt biologiprov imorgon ;)) (nu var jag lite lagom rolig sådär :) ) 
Bonnies fina ansikte får pryda det här inlägget!
 
 
Å juste höll på att glömma!

På fredag kommer hovisen, finally it´s about time känner jag lite granna här... Haha men ja, då kan jag börja sätta igång min tjockis, och ja, hans mage är dubbelt så bred som hans framdel om man kollar framifrån. Helt ärligt utan att överdriva. Hästen behöver banta en aning?? 
Ja jag är trött, därav det här flummiga inlägget som egentligen inte säger så mycket och inte är till för så mycket annat än att just vara ett inlägg. Vill ju inte totalt dissa er ;) 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hejsan! Vill du vinna ett tagelarmband från tail.se? Klicka då in på denna grymma tävling http://wilmafur.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-ett-tagelarmband-fran-tailse.html, skulle vart grymt kul om du var med! :D

2012-10-05 @ 17:06:59
URL: http://Wilmafur.blogg.se

Kommentera dina snälla kommentarer här: (de dumma kan du behålla för dig själv tack)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kommer att se)

URL/Bloggadress: (så jag kan kolla på din blogg också:) )

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0