The annons is ute...

Den fulaste annons jag någonsin skrivit, och med de minst passande bilderna någonsin.
Har ju skrivit x antal annonser hittills, mest till valpar då men även till Ricky och någon vuxen hund m.m., och tycker personligen att jag alltid har lixom fått ihop det bra. Bra variation på bilder, fått med allting på ett bra sätt i texten, och allt utan att det ser för mycket ut. 
Men den här annonsen vill jag bara spy på. O herre giv mig styrka.
 
Här har ni den; 
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=651330&inriktning=&typ=
 
Och ja jag vet vad som är fel, bilder som faktiskt visar någonting, borde ha med en film och texten borde göras om helt. Alltså allt. Men just nu kändes det tillräckligt mental jobbigt att bara göra den här, och nu är den ute där i alla fall. No turning back. Så nu får jag filma och fota som en galning och faktiskt göra annonsen vettig också, och inte bara existerande. 
 
Livet är hårt. 
 
Jäklar vad långa och deppfyllda inläggen börjar bli. Kanske börjar smälta in lite i min mörka, svartvita design. Usch och fy. Får se om jag kan knåpa ihop en ny design och bringa lite glädje to the blogg. Rooosa ska det va! 

Kommentarer

Kommentera dina snälla kommentarer här: (de dumma kan du behålla för dig själv tack)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kommer att se)

URL/Bloggadress: (så jag kan kolla på din blogg också:) )

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0