Vi har hamburgare och bensin, vad mer behöver man - och därför är Månkarbo idealbostället!

Inlägget skulle läggas in igår kväll men ja... det ville inte ;) 
 
Var på idrottspsykologiföreläsning (o herre vilket ord) idag på TIRK. Vi fick veta väldigt mycket om koncentration, nervositet, stress, motivation osv. Massa psyksaker ;), och det mesta med inriktning på just idrott i allmänhet. Väldigt lärorikt faktiskt måste jag säga!
 
Sedan avslutade vi med att samla TT-gänget (Tirk Talang) och så käkade vi gammal hederlig princesstårta och fick våra T-shirtar. Svarta med gul text på ryggen. När man bara säger det såhär så kanske det inte låter så vackert men det fungerade faktiskt. Me happy :) 
 
Sedan kom jag hem sent, har ätit och pluggat lite, nej men gu hej... och nu ska jag sova :) 
 
är för trött för att skämmas över att lägga ut den här bilden, så ta till godo av årets kvalitetsbild 2012! 
 
Ja juste. På vägen hem kom vi på varför Månkarbo var ett så apagrymt ställe att bo på. Här satsar man verkligen på vad som behövs, utan att ta det till överdrivt. Och tänk efter, vad behöver en hederlig människa för att överleva? 
Hamburgare och Bensin. 
Och vad har vi här i Månkarbo? 
Månkarbogrillen och Preem. Och typ ingenting mer. 
 
Varför ta allting till överdrift. Fem olika mcdonalds, 10 max och några burgerking, samt statoil, preem, OKQ8, och sådana helt onödiga saker som, ja jag vet inte, sjukvård, möbler, willys osv, när allt man behöver är Månkarbogrillen och Preem? Pff, stadsmänniskor, lär er att nöja er med lite ;) 
 

Kommentarer

Kommentera dina snälla kommentarer här: (de dumma kan du behålla för dig själv tack)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag kommer att se)

URL/Bloggadress: (så jag kan kolla på din blogg också:) )

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0